Politika kvalitete

Politika kvalitete je sastavni dio poslovne politike Rijeka prometa d.d. koja je proizašla iz njene misije i vizije sa ciljem učinkovitog poslovanja, te učinkovitog obavljanja poslovnih aktivnosti:

 

Održavanja prometnica i javno prometnih površina,

Upravljanja prometom,

Izrada i praćenje projekata,

Iznajmljivanje vlastitih nekretnina.

                                               

Za ustrojavanje sustava upravljanja kvalitetom odgovorno je Poslovodstvo Rijeka prometa d.d., dok je svaki radnik odgovoran za učinkovitost svog rada.

 

Rijeka promet d.d. će svoje poslove voditi na dobrobit svih građana, uvažavajući sve njihove potrebe i probleme, te rješavajući ih na zadovoljavajući način u skladu sa zakonskim propisima.

 

Iz toga proizlazi maksimalno uvažavanje primjedbi /reklamacija građana/ korisnika usluga.

 

Rijeka promet d.d. će jačati osjećaj pripadnosti tvrtki, uspostavljanjem sustava vrijednosti ljudskih resursa putem kriterija sposobnosti i znanja čime će se težiti ostvarivanju poslovnih rezultata na zadovoljstvo radnika.

 

U cilju neprestanog poboljšanja učinkovitosti, okosnicu čine ostvarivi godišnji planovi i ciljevi te odgovarajući mjerljivi pokazatelji uspostavljeni putem sustava nadzora i mjerenja.

 

Rijeka promet d.d. se obavezuje na primjenu suvremenih tehnologija i poslovnih metodologija, te na primjenu zakona i propisa.

 

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Za nastavak korištenja web stranice kliknite na "Slažem se". Postavke kolačića mogu se konfigurirati u vašem web pregledniku, a više informacija potražite ovdje. Slažem se