Česta pitanja

Pitanje: Što je potrebno za označavanje parkirnih mjesta rezerviranih za osobe sa invaliditetom u blizni mjesta prebivališta?

Odgovor:

Rijeka prometu je potrebno dostaviti preslike Rješenja o invaliditetu i Oznake pristupačnosti (izdaje Upravni odjel za gospodarstvo PGŽ), kao i kontakt podatke tražitelja. Nakon toga će Rijeka promet u kratkom roku označiti parkirno mjesto. Napominjemo da sukladno Zakonu, nije moguće rezervirati parkirno mjesto za određenu osobu sa invaliditetom, odnosno tako označeno mjesto mogu koristiti sve osobe sa invaliditetom koje raspolažu oznakom pristupačnosti. 

obrazac: zamolba za označavanje parkirnog mjesta za osobu s invaliditetom

 

Pitanje: Kamo treba dojaviti oštećenja na prometnicama ili prometnoj signalizaciji (prometni znakovi, prometna ogledala i semafori)?

Odgovor:

Nepravilan rad ili kvarove semafora, oštećene ili nedostajuće prometne znakove i ogledala, treba prijaviti na e-mail adresu: direktor@rijekapromet.hr ili na telefon 051 352 555.

 

Pitanje: Koja gradska tvrtka obavlja poslove naplate i kontrole parkiranja te poslove premještanja nepropisno parkiranih vozila u gradu Rijeci?

Odgovor:

Od 1998.godine te poslove obavljala je tvrtka Rijeka promet d.d., a od 1.6.2015. poslove kontrole i naplate parkiranje te premještanja nepropisno parkiranih vozila preuzela je tvrtka Rijeka plus d.o.o. sa adresom Školjić 15, Rijeka, tel. 051 311 400, e-mail parkiralista@rijeka-plus.hr.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Za nastavak korištenja web stranice kliknite na "Slažem se". Postavke kolačića mogu se konfigurirati u vašem web pregledniku, a više informacija potražite ovdje. Slažem se